Stardustduelacademy

This is where the almighty Dragon Resides
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 23 on Fri Oct 25, 2013 6:08 am
Top posters
E. Hero Absolute Zero
 
Tualatin
 
The Commandant
 
shamas
 
mikelangalo01
 
Vukoslav7
 
verdut
 
Paatrice8732
 
Dark Yami
 
Soloarchfiend
 
Latest topics
» hey guys i am back
Wed Oct 31, 2012 5:12 pm by awws

» r there any tourneys
Mon Aug 20, 2012 12:51 pm by Angry Dueling Nerd3

» WTH! where's everyone?
Thu Aug 16, 2012 9:06 pm by Angry Dueling Nerd3

» hey i am new here
Thu Aug 16, 2012 9:03 pm by Angry Dueling Nerd3

» Chaos Deck
Mon Jun 25, 2012 2:11 pm by phantom115

» Gem-Knight deck
Mon Jun 25, 2012 6:08 am by phantom115

» Chaos Psychic
Mon Jun 25, 2012 5:56 am by phantom115

» Team Dark Siders
Sun Jun 24, 2012 11:15 am by Zenflare

» Anything Wrong ?
Sun Jun 24, 2012 11:06 am by Zenflare

February 2017
MonTueWedThuFriSatSun
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
CalendarCalendar

Share | 
 

 re i is farting on hyomac.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Dark Yami



Posts : 22
Join date : 2012-03-14
Age : 21
Location : Oilcity, PA, U.S.A

PostSubject: re i is farting on hyomac.   Fri Apr 13, 2012 9:56 am

It is to just be a random thing...


no real point of it.













by dark yami
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mryora999
The Commandant



Posts : 54
Join date : 2012-04-11
Age : 19
Location : Houston, TX.

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Fri Apr 13, 2012 11:35 pm

LOL oh well i guess normal people dont get random people like us Razz
Back to top Go down
View user profile
Dark Yami



Posts : 22
Join date : 2012-03-14
Age : 21
Location : Oilcity, PA, U.S.A

PostSubject: TROLOLOLOLOL   Sat Apr 14, 2012 12:09 pm

the commandit lol
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mryora999
Hyomac



Posts : 10
Join date : 2012-04-07
Location : Serbia

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Sat Apr 14, 2012 3:30 pm

That behaviour is not appropriate for your age...
Back to top Go down
View user profile
Cool



Posts : 8
Join date : 2012-04-14
Location : The Milky Way Galaxy

PostSubject: wow just wow   Mon Apr 16, 2012 1:28 am

Hyomac wrote:
That behaviour is not appropriate for your age...



AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Vukoslav7



Posts : 27
Join date : 2012-04-14
Location : BELGRADE

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Mon Apr 16, 2012 7:12 am

LOL
Back to top Go down
View user profile
The Commandant



Posts : 54
Join date : 2012-04-11
Age : 19
Location : Houston, TX.

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Mon Apr 16, 2012 7:37 pm

SHUTTY Cool.. you just dont understand us!
Back to top Go down
View user profile
Cool



Posts : 8
Join date : 2012-04-14
Location : The Milky Way Galaxy

PostSubject: wow just wow necro   Tue Apr 17, 2012 12:23 am

Shutty what the flip is shutty? and your right i dont understand yall, you are making no sense. Even if you made no sense you should make sense. BUT IT DONT!
Back to top Go down
View user profile
Dark Yami



Posts : 22
Join date : 2012-03-14
Age : 21
Location : Oilcity, PA, U.S.A

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Tue Apr 17, 2012 7:52 am

Cool_Manrulz wrote:
Shutty what the flip is shutty? and your right i dont understand yall, you are making no sense. Even if you made no sense you should make sense. BUT IT DONT!




WELL EXUSE ME FOR YOU BEING NORMAL YOU 1980'S HIPPY, THAT SUCKS BALLZ

SO QUIT WITH THE BS, SO WHAT IF WE R NOT NORMAL, THAT DOES NOT MAKE IT RIGHT TO TREAT US LIKE [SHIT/strike]! NOW I SUJEST U STOP OR I WILL MAKE U STOP, CUZ I WILL GO TO WHERE U LIVE, AND WELL THINGS WILL NOT LOOK PREATY (4 U AT LEAST)

SO Cool_Manrulz, GO EF YOUR SELF OKAY!

SO QUIT BEING A A-HOLE JUST CUZ U KNOW WHO TO BE!!!

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mryora999
shamas



Posts : 46
Join date : 2012-03-15
Age : 17

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Tue Apr 17, 2012 11:51 am

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
Vukoslav7



Posts : 27
Join date : 2012-04-14
Location : BELGRADE

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Tue Apr 17, 2012 3:17 pm

Can someone troll him Dark Yami
Back to top Go down
View user profile
Cool



Posts : 8
Join date : 2012-04-14
Location : The Milky Way Galaxy

PostSubject: LMFAO!!!!!   Tue Apr 17, 2012 5:29 pm

Dark Yami wrote:
Cool_Manrulz wrote:
Shutty what the flip is shutty? and your right i dont understand yall, you are making no sense. Even if you made no sense you should make sense. BUT IT DONT!




WELL EXUSE ME FOR YOU BEING NORMAL YOU 1980'S HIPPY, THAT SUCKS BALLZ

SO QUIT WITH THE BS, SO WHAT IF WE R NOT NORMAL, THAT DOES NOT MAKE IT RIGHT TO TREAT US LIKE [SHIT/strike]! NOW I SUJEST U STOP OR I WILL MAKE U STOP, CUZ I WILL GO TO WHERE U LIVE, AND WELL THINGS WILL NOT LOOK PREATY (4 U AT LEAST)

SO Cool_Manrulz, GO EF YOUR SELF OKAY!

SO QUIT BEING A A-HOLE JUST CUZ U KNOW WHO TO BE!!!

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

That is too funny! I almost busted a gut laughing. lol! But that message i put there was mainly to make Necro mad Razz. And BTW i played yall like a flute. It was kinda funny XD. So calm down and get your facts straight.
Back to top Go down
View user profile
Dark Yami



Posts : 22
Join date : 2012-03-14
Age : 21
Location : Oilcity, PA, U.S.A

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Tue Apr 17, 2012 5:50 pm

Cool_Manrulz wrote:
Dark Yami wrote:
Cool_Manrulz wrote:
Shutty what the flip is shutty? and your right i dont understand yall, you are making no sense. Even if you made no sense you should make sense. BUT IT DONT!




WELL EXUSE ME FOR YOU BEING NORMAL YOU 1980'S HIPPY, THAT SUCKS BALLZ

SO QUIT WITH THE BS, SO WHAT IF WE R NOT NORMAL, THAT DOES NOT MAKE IT RIGHT TO TREAT US LIKE [SHIT/strike]! NOW I SUJEST U STOP OR I WILL MAKE U STOP, CUZ I WILL GO TO WHERE U LIVE, AND WELL THINGS WILL NOT LOOK PREATY (4 U AT LEAST)

SO Cool_Manrulz, GO EF YOUR SELF OKAY!

SO QUIT BEING A A-HOLE JUST CUZ U KNOW WHO TO BE!!!

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad








OMG! U R CRUL!! LOL lol! lol! lol! lol! Shocked Razz tongue cat


That is too funny! I almost busted a gut laughing. lol! But that message i put there was mainly to make Necro mad Razz. And BTW i played yall like a flute. It was kinda funny XD. So calm down and get your facts straight.
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mryora999
The Commandant



Posts : 54
Join date : 2012-04-11
Age : 19
Location : Houston, TX.

PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   Tue Apr 17, 2012 8:40 pm

LAWL well you cant get me mad anyways! im super cool! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Back to top Go down
View user profile
Dark Yami



Posts : 22
Join date : 2012-03-14
Age : 21
Location : Oilcity, PA, U.S.A

PostSubject: woooooooooooooooooooooooooooooow!   Tue Apr 17, 2012 9:19 pm

The Commandant wrote:
LAWL well you cant get me mad anyways! im super cool! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


o.o


o_o



O_O



O__O



Shocked

lol
nice! :3
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/mryora999
Sponsored content




PostSubject: Re: re i is farting on hyomac.   

Back to top Go down
 
re i is farting on hyomac.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Late 80's Rap Song Parody
» I have a Sparkle Farting puffle on Clubpenguin
» Sorry Ladies but George Clooney doesn't fart in public like Steve o!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stardustduelacademy :: Extra :: Off-topic-
Jump to: